کربوکسی تراپی اصفهان-کلینیک دلتا

کربوکسی تراپی در اصفهان

کربوکسی تراپی یک روش درمانی غیرتهاجمی است که از گاز دی اکسید کربن برای تحریک گردش خون، افزایش تولید کلاژن و الاستین و بهبود ظاهر پوست استفاده می کند. این روش برای درمان طیف وسیعی از مشکلات پوستی از جمله چین و چروک، خطوط ریز، تیرگی زیر چشم، اسکار آکنه، سلولیت و ریزش مو استفاده می شود مانند برداشتن خال در اصفهان

نحوه انجام کربوکسی تراپی:

در این روش، گاز دی اکسید کربن به صورت زیر پوستی تزریق می شود. این کار با استفاده از یک دستگاه مخصوص انجام می شود که میزان جریان گاز را کنترل می کند. تزریق مانند تزریق بوتاکس در اصفهان معمولاً بدون درد است، اما ممکن است در برخی افراد کمی احساس سوزش یا گزگز شدن ایجاد کند.

. این تزریق‌ها معمولاً توسط پزشکان و متخصصان زیبایی با استفاده از تجهیزات مناسب و با رعایت اصول بهداشتی انجام می‌شود.

زایای کربوکسی‌تراپی شامل افزایش تولید کلاژن و الاستین، بهبود جریان خون، کاهش چین و چروک، بهبود پوست متورم و لطیف‌تر شدن پوست می‌شود. همچنین، این روش می‌تواند در درمان مواردی مانند کاهش چربی موضعی، کمک کند.نتایج کربوکسی تراپی معمولاً بعد از چند جلسه قابل مشاهده است. تعداد جلسات مورد نیاز به نوع مشکل پوستی و شدت آن بستگی دارد.

کربوکسی تراپی در اصفهان

LANDA CLINIC

  1. افزایش تولید کلاژن: کربوکسی‌تراپی می‌تواند به افزایش تولید کلاژن در پوست کمک کند که باعث بهبود ساختار و ارتقاء انعطاف‌پذیری پوست می‌شود مانند روش سابسیژن در اصفهان

  2. بهبود جریان خون: این روش می‌تواند با تحریک جریان خون به بافت‌های پوستی، به تغذیه بهتر و بهبود متابولیسم سلول‌ها کمک کند.

  3. کاهش چین و چروک: با تحریک تولید کلاژن و بهبود ساختار پوست، کربوکسی‌تراپی می‌تواند به کاهش ظاهر چین و چروک پوست کمک کند و پوست را صاف‌تر و جوان‌تر نمایان کند.

  4. بهبود پوست متورم: این روش می‌تواند به کاهش مشکلات مرتبط با پوست متورم مانند سیاهی زیر چشم‌ها و گودی‌های پوست کمک کند.

  5. لطیف‌تر شدن پوست: کربوکسی‌تراپی می‌تواند با بهبود ساختار و الاستیسیته پوست، آن را لطیف‌تر و متناسب‌تر نمایان کند.

  6. درمان چربی موضعی: برخی از تحقیقات نشان داده است که کربوکسی‌تراپی ممکن است به کاهش چربی‌های موضعی در برخی از مناطق بدن کمک کند.

مراقبت های بعد از کربکسی ترپی در اصفهان

LANDA CLINIC

  • تا ۲۴ ساعت بعد از کربوکسی تراپی از حمام کردن یا شنا خودداری کنید.
  • تا ۴۸ ساعت بعد از کربوکسی تراپی از فعالیت های ورزشی سنگین خودداری کنید.
  • از مصرف الکل و دخانیات تا ۲۴ ساعت بعد از کربوکسی تراپی خودداری کنید.
  • از کمپرس سرد برای کاهش تورم و قرمزی استفاده کنید.
  • از دست زدن به محل تزریق خودداری کنید.
  • از کرم ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر استفاده کنید.

تلفن رزرو و مشاوره اصفهان

 

۰۳۱۳-۲۲۷۹۷۰۷