فیلر خط خنده چیست

فیلر خط خنده چیست+ مزایا و عوارض

خط خنده به خطوطی گفته می‌شود که در هنگام خندیدن در دو طرف لب‌ها شکل می‌گیرد. گاهی این خطوط به دلایلی چون بالا رفتن سن، کاهش وزن، استرس‌های محیطی و نیز عوامل ژنتیکی عمیق می‌شوند. از بین بردن عمق این خطوط، طراوت و جوانی را به چهره فرد بازمی‌گرداند. به‌همین خاطر افراد زیادی هر روزه به تزریق فیلر خط لبخند اقدام می‌کنند.

علت ایجاد خط خنده

خطوط کنار لب به‌صورت طبیعی به مرور زمان و با افزایش سن عمیق می‌شوند ولی در این میان عوامل دیگری نیز موثر هستند. از جمله:

  • بیخوابی
  • استرس
  • تابش اشعه فرابنفش
  • عوامل ژنتیکی

خوشبختانه تزریق ژل خط خنده از روش‌های نوین و موثری است که به از بین بردن خط خنده شما و بازگشت زیبایی و طراوت به چهره شما کمک می‌کند.

دلیل ایجاد خط خنده

فرق ژل و فیلر خط خنده

ژل  ها معمولاً برای رفع خطوط عمیق‌تر و فیلرها برای رفع خطوط نیمه‌عمیق مورد استفاده قرار می‌گیرند. ولی وجه تمایز اصلی میان این دو، مدت زمان ماندگاری آن‌هاست.

فیلر خط خنده چقدر دوام دارد؟

ژل خط خنده معمولاً بین ۶ تا ۱۲ ماه و فیلر خط خنده بین ۶ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد. البته باید به عوامل محیطی، شیوه نگهداری از پوست و عوامل ژنتیکی نیز در این میان توجه داشت.

چند سی سی ژل برای از بین بردن خط خنده لازم است؟

مقدار ژل مورد نیاز برای خط خنده شما از طرف پزشکتان تعیین می‌شود. چرا که شکل و عمق خط خنده در هر فرد با فرد دیگر متفاوت است. بنابراین برای انتخاب برند و میزان ژل مورد نیاز به پزشکتان اطمینان کنید تا تغییری طبیعی در چهره‌تان داشته باشید.

تأثیر فیلر خط خنده بر برجستگی لب‌ها

به‌دلیل محل قرارگیری خط خنده(مرکز صورت)، گود بودن این قسمت بر زیبایی سایر بخش‌های صورت نیز اثر می‌گذارد. بنابراین با پر شدن این گودی، پره‌های بینی جمع‌تر و لب‌ها برجسته تر به نظر خواهند رسید.

آیا تزریق فیلر خط خنده درد دارد؟

پیش از تزریق ژل، صورت شما بوسیله ژل بی‌حسی کاملاً بی‌حس خواهد شد. بنابراین از جهت درد هنگام تزریق ژل، نگرانی نداشته باشید.


تزریق ژل در اصفهان


نمونه تزریق فیلر خط خنده

عوارض تزریق ژل خط خنده

تزریق فیلر خط خنده در مقایسه با انواع جراحی‌ها روشی امن محسوب می‌گردد و دارای عوارض بسیار کم‌تری است.

با این وجود باید توجه داشته باشید که برای این کار حتماً به مراکز تخصصی دارای پزشک متبحر مراجعه کنید. زیرا عوارض اصلی که امکان دارد در اثر تزریق ژل یا فیلر خط خنده بوجود بیاید، متاثر از  غیرمتخصص بودن و کم تجربگی فرد تزریق کننده است.

عوارض طبیعی فیلر خط خنده

  • قرمزی
  • جوش
  • تورم محل تزریق
  • کبودی محل تزریق

عوارض نادر فیلر خط خنده

  • ایجاد اسکار پوستی
  • خونریزی
  • عفونت

قیمت فیلر خط خنده

قیمت فیلر خط خنده به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم‌ترین عامل تعیین کننده در قیمت فیلر خط خنده، برند آن است. مرغوبیت مواد مورد استفاده در ژل در قیمت آن تأثیر به‌سزایی دارد.

موضوع دیگر در تعیین قیمت ژل خط خنده، میزان ژل مورد نیاز برای تزریق است. مقدار این ژل با توجه به محل و نوع گودشدگی پوست، توسط پزشک شما تعیین خواهد شد.

کلینیک زیبایی لاندا در دو شعبه تهران و اصفهان، متبحرترین ارائه کننده خدمات تزریق ژل خط خنده به شما عزیزان می‌باشد.


کلینیک زیبایی در پونک


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *