دستگاه لیزر مونالیزا

چه مدت بعد از میکرونیدلینگ می‌توانیم فیشیال انجام دهیم؟

میکرونیدلینگ و  فیشیال هر دو نوعی اقدام درمانی هستند که در جهت لایه برداری و ایجاد طراوت و شادابی در پوست انجام می‌شوند. ولی آیا انجام این دو روش با فواصل کوتاه از یکدیگر، برای پوست ضرری ندارد؟

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ یک روش درمانی کم تهاجمی است که در آن بوسیله سوزن‌های بسیار ظریف بر روی پوست حفره‌های کوچکی بوجود می‌آید. با خروج خون اندکی از این حفره‌ها، فرآیند کلاژن سازی و در نتیجه آن افزایش استهکام پوست آغاز می‌گردد. به دلیل التهاب ایجاد شده طی این فرآیند، متخصصان پیشنهاد می‌کنند هرگونه پاکسازی پوست با فاصله انجام گردد.

میکرونیدلینگ چیست؟

مراقبت‌های بعد از میکرونیدلینگ

پس از انجام میکرونیدلینگ بهتر است که به نکات مراقبتی پوست دقت داشته باشید. مهم‌ترین مواردی که در مراقبت از پوست بعد از میکرونیدلینگ باید به آن اشاره کرد، در زیر لیست شده‌اند:

  • پرهیز از شنا و استحمام
  • پرهیز از تابش نور مستقیم خورشید
  • پرهیز از فعالیت‌های منجر به تعریق
  • پرهیز از برنزه کردن پوست
  • تمیز نگه داشتن پوست
  • استفاده از کرم‌های کلاژن ساز
  • عدم استفاده از تونر و لایه بردار
  • شستشوی صوزت با شوینده‌های ضغیف

مزونیدلینگ در اصفهان


شستن صورت پس از میکرولیدنینگ

شستن صورت پس از میکرولیدنینگ

به دلیل التهابات ایجاد شده طی فرآیند میکرونیدلینگ، بهتر است برای شستشوی صورتتان بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت به آن زمان بدهید. بعد از گذشت دو روز که اقدام به شستن صورتتان می‌کنید، از مواد شوینده استفاده نکنید و تنها با آب ولرم صورتتان را بشویید.

فیشیال چیست؟

فیشیال یک روش درمانی است که طی آن در چند مرحله، پوست شما پاکسازی شده، کلیه آلودگی‌ها، جوش‌های سرسیاه و چربی‌های غیر لازم از روی پوست شما پاک می‌گردد. طی مراحل فیشیال، منافذ پوست شما باز شده و با استفاده از اسکراب، ماسک و مرطوب‌کننده، ضمن پاکسازی کامل، رطوبت و طراوت مورد نیاز به پوست شما برمی‌گردد.


میکرونیدلینگ در اصفهان


فیشیال چیست؟

چه مدت بعد از میکرونیدلینگ می‌توان فیشیال صورت را انجام داد؟

از آن‌جایی که پوست صورت طی مراحل میکرونیدلینگ تحریک می‌شود و منافذ صورت نیز باز هستند، بهتر است از هر اقدام تحریک کننده پوست تا مدتی پرهیز نمایید. متخصص پوست احتمالا زمانی بین یک تا سه هفته را به شما توصیه خواهد کرد. برای رعایت زمان فیشیال بعد از میکرونیدلینگ، حتما به توصیه پزشک متخصصتان توجه داشته باشید.

برای بازگشت به روتین پوستی معمول خود دستکم ۴۸ ساعت صبر کنید. همچنین لازم است برای انجام هرگونه عمل پاکسازی مانند فیشیال، صبر داشته باشید. زیرا تحریک بیش از حد پوست شما می‌تواند منجر به ایجاد زخم در پوست صورتتان شود.


کربوکسی تراپی در اصفهان


 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *