جوانسازی گردن با مزوژل-کلینیک لاندا

جوانسازی گردن با مزوژل

تزریق مزوژل به گردن یکی دیگر از روشهای جوانساز و رفع چین و چروکهای گردن میباشد در ادامه در مورد این روش جوانسازی با ما همراه باشید.

 

تزریق مزوژل صورت و مشاوره رایگان در کلینیک لاندا تنها با یک تماس

 

 مزایای جوانسازی گردن با مزوژل

 

افزایش حجم:

با تزریق مزوژل به نواحی مورد نظر در گردن، حجم آن‌ها افزایش می‌یابد که می‌تواند به کاهش ظاهر چین و چروک‌ها منجر شود و برجستگی در طرح صورت ایجاد کند. این روش باعث بهبود شکل و شکل‌دهی منطقه گردن می‌شود و به پوست آن انعطاف‌پذیری بیشتری می‌بخشد.

مرطوب کنندگی:

هیالورونیک اسید، توانایی بسیار خوبی در دوستی با آب دارد و می‌تواند رطوبت پوست را حفظ کند. تزریق مزوژل به گردن می‌تواند باعث مرطوب شدن پوست گردن شده و به طراوت و شادابی آن کمک کند. این اقدام همچنین می‌تواند از خشکی و پیری زودرس پوست گردن جلوگیری کرده و آن را نرم و لطیف نگه دارد.

ترمیم ساختار:

مزوژل ها می‌تواند با تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست گردن، فرایند ترمیم و تقویت ساختار آن را آغاز کنند. این می‌تواند باعث بهبود انعطاف‌پذیری و سفتی پوست گردن شده و از افتادگی پوست جلوگیری کند. با افزایش تولید کلاژن، پوست گردن به شکل و ساختار جوانانه‌تری دست می‌یافته و از علائم پیری جلوگیری می‌کند.

 

سایر خدمات ما: تزریق مزوژل زیر چشم

جوانسازی گردن با مزوژل-کلینیک لاندا

کاربرد مزوژل گردن

یکی از کاربردهای مزوژل گردن، رفع چین و چروک ها و خطوط ریز است. با تزریق مواد ژل‌های ویسکوالاستیک، پوست گردن به طور قابل ملاحظه‌ای صاف‌تر و جوان‌تر به نظر می‌رسد. این روش همچنین می‌تواند باعث از بین بردن جای جوش و کاهش نمایانی آنها شود.

علاوه بر این، مزوژل گردن می‌تواند خستگی و بی‌روحی پوست را نیز بهبود بخشیده و به افزایش کیفیت عمومی پوست کمک کند. با تقویت و افزایش ارتجاع پوست، این روش می‌تواند باعث افزایش درخشندگی پوست گردن شود.

به طور کلی، مزوژل گردن یک روش غیر جراحی و کارآمد است که می‌تواند بهبود قابل توجهی در زیبایی و کیفیت پوست گردن ایجاد کند. این روش با استفاده از تزریقات مخصوص، می‌تواند به طور موثر در رفع چین و چروک ها، از بین بردن جای جوش، بهبود خستگی و بی‌روحی پوست، افزایش کیفیت عمومی پوست، افزایش درخشندگی و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست گردن کمک کند.

خدمات سایر شعب: تزریق مزوژل در اصفهان

 

نحوی تزریق مزوژل جوانساز به گردن

 در این روش، ابتدا باید منطقه مورد نظر برای تزریق مزوژل با استفاده از کرم‌های بیحس کننده محلی بی‌حس شود تا بیمار احساس درد و ناراحتی نکند.پس از اعمال بیحسی، پزشک با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز، فیلرهای مزوژل را به ناحیه گردن تزریق می‌کند. این فرایند نیازمند دقت و حوصله زیاد است زیرا محل تزریق و مقدار مناسب فیلر باید به دقت انتخاب شود تا نتایج بهینه‌ای به دست آید.

مواد مزوژل جوانساز که در این فرایند استفاده می‌شود، اغلب شامل مواد ژل‌های هیدروکسی‌اپاتیت کلسیم (CaHA) یا اسید هیالورونیک (HA) است. این مواد باعث پر شدن و حجیم شدن بافت پوستی می‌شوند و علائم چین و چروک را کاهش می‌دهند. همچنین، مزوژل‌ها می‌توانند به تحریک تولید کلاژن و الاستین پوست کمک کنند که باعث جوانسازی و بهبود ساختار پوست می‌شود.

پس از تزریق مزوژل، ممکن است در منطقه تزریق قرمزی، تورم یا درد طفیفی احساس شود که این علائم معمولاً در عرض چند روز بهبود می‌یابند. همچنین، پس از انجام این فرایند، باید از خوردن داروهای ضد التهاب و استفاده از آب خوراکی گرم خودداری شود تا عوارض جانبی حداقل شود.

بعد از تزریق مزوژل، نتایج آن به طور معمول در عرض چند هفته قابل مشاهده است و پس از آن، نیاز به تجدید نظر و تکمیل فرایند ممکن است. همچنین، برای حفظ و بهبود نتایج، استفاده از محصولات مراقبت از پوست و جلوگیری از عوامل آسیب‌زا برای پوست نظیر آفتاب، سیگار و استرس ضروری است.

 

 سایر روشهای جوانسازی گردن: هایفوتراپی گردن

 

جوانسازی گردن با مزوژل-کلینیک لاندا

 

مراقبت‌های لازم قبل از تزریق مزو ژل به گردن

قبل از انجام هرگونه تزریق مزو ژل به نکات مهمی که باید رعایت شوند توجه کرد. این نکات می‌تواند به شما کمک کند تا از عوارض جانبی و ناخوشایند جلوگیری کنید و از نتایج مطلوب‌تری برخوردار شوید.

اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید یا داروی خاصی مصرف می‌کنید حتماً به پزشک خود اطلاع دهید. این اطلاعات می‌تواند به پزشک کمک کند تا درمان مناسبی را برای شما تجویز کند و از وقوع عوارض جانبی جلوگیری نماید.

در صورت داشتن حساسیت به لیدوکائین، حتماً پزشک خود را مطلع کنید؛ زیرا برخی از فیلرها حاوی این ماده هستند. این اقدام می‌تواند از وقوع واکنش‌های حساسیتی جلوگیری کرده و احتمال بروز مشکلات را کاهش دهد.قبل از درمان مصرف داروهای رقیق‌کننده خون، نوروفن یا آسپرین را متوقف کنید؛ زیرا این داروها احتمال بروز کبودی و خونریزی را افزایش می‌دهند. این اقدام می‌تواند از وقوع عوارض جانبی پس از تزریق جلوگیری نماید.

بیماران مبتلا به تبخال (هرپس ویروس) باید ۲ هفته قبل از تزریق مزوژل تحت درمان قرار گیرند. اگر از تبخال رنج می‌برید، این احتمال وجود دارد که مزوژل تراپی باعث بدتر شدن آن شود. بنابراین حتماً قبل از تزریق با پزشک خود مشورت کنید و وضعیت خود را با او در میان بگذارید.

قبل از درمان مقدار زیادی آب بنوشید. آب کافی می‌تواند به حفظ رطوبت و سلامت پوست کمک کرده و در فرآیند بهبودی پس از تزریق موثر باشد.از کشیدن سیگار یا مصرف نوشیدنی‌های انرژی‌زا در روز درمان پرهیز شود. سیگار و نوشیدنی‌های انرژی‌زا می‌توانند فرآیند بهبودی را کند کرده و عوارض جانبی را افزایش دهند.می‌توانید قبل و بعد از درمان از قرص آرنیکا یا پاراستامول استفاده کنید. این داروها ممکن است به شما در کاهش درد و تسکین علائم پس از تزریق کمک کنند.

 

مراقبت های پس از جوانسازی گردن با مزوژل

خنک کردن محل تزریق:
بلافاصله پس از تزریق مزوژل، می‌توانید محل درمان شده را با استفاده از یخ یا دستگاه خنک‌کننده دستی خنک کنید تا احتمال بروز تورم یا التهاب در آنجا کاهش یابد.

جلوگیری از نور خورشید:

در هفته اول پس از درمان، باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و همچنین استفاده از تخت‌های مخصوص برنزه کردن خودداری کنید. نور خورشید می‌تواند باعث تحریک پوست در محل تزریق شده شود و باعث التهاب یا تغییر رنگ پوست گردد. همچنین، سونا کردن نیز در این دوره باید اجتناب شود.

 استفاده از کرم ضد آفتاب:
برای حفظ سلامت پوست و جلوگیری از آسیب‌های ناشی از نور خورشید، هر روز باید از کرم ضد آفتاب با SPF30 یا بیشتر استفاده کنید. این کار باعث حفظ رطوبت و سلامت پوست شده و از آسیب‌های ناشی از تابش UV محافظت می‌کند.

 خودداری از درمان‌های پوستی و زیبایی:

تا دو هفته پس از درمان با مزوژل، بهتر است از درمان‌های پوستی و زیبایی مانند لیزر، پیلینگ یا ماسک صورت خودداری کنید. پوست در این دوره نسبتاً حساس است و هرگونه مداخله‌ای ممکن است باعث آسیب دیدگی شود.

جوانسازی گردن با مزوژل-کلینیک لاندا

 

چه کسانی نباید جوانسازی گردن با مزوژل انجام دهند

افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، مانند بیماران مبتلا به دیابت، سرطان، اختلال بافت همبند، یا بیماری لوپوس، از جمله افرادی هستند که باید از مزوژل خودداری کنند. زیرا در این افراد، خطر عفونت و تحریک سیستم ایمنی بالا است که ممکن است منجر به عوارض جدی شود.

، زنان در دوران بارداری و شیردهی نباید از مزوژل استفاده کنند. تحقیقات نشان داده است که اثرات مزوژل بر سلامت جنین و نوزادان نامعلوم است و ممکن است خطراتی برای آن‌ها به همراه داشته باشد. همچنین، بیمارانی که از داروهای خاصی مانند آنتی‌بیوتیک‌ها یا آنتی‌چلینرژیک‌ها استفاده می‌کنند نیز باید قبل از استفاده از مزوژل با پزشک خود مشورت کنند.

افرادی که پوست شل و افتاده دارند نیز باید به دقت در نظر داشته باشند که مزوژل تراپی برای آن‌ها مناسب نیست. زیرا این روش قادر به بهبود و جوانسازی پوست شل و افتاده نیست و ممکن است نتایج مطلوب را به همراه نداشته باشد.

 

مدت ماندگاری مزوژل گردن

مدت زمان دوام و پایداری مزوژل بسته به برند مزوژل و شرایط پوست متفاوت است. در برخی از موارد، مزوژل تا ۶ ماه قابل مشاهده است و در برخی دیگر حتی تا یکسال هم می‌تواند ماندگاری داشته باشد. عواملی نظیر نوع پوست، سن، فعالیت فیزیکی و حتی عادات غذایی می‌توانند بر مدت زمان دوام مزوژل تأثیرگذار باشند.

با توجه به این نکات، بهتر است تزریق مزوژل گردن هر شش ماه الی یکسال یک بار تجدید گردد. این باعث حفظ جوانی و تازگی پوست گردن می‌شود و از نیاز به تزریق‌های مکرر در فواصل کوتاه زمانی جلوگیری می‌کند.

 

جوانسازی گردن با مزوژل در کلینیک لاندا

برای تزریق مزژل گردن و سایر خدمات جوانسازی در بهترین کلینیک غرب تهران با ما تماس بگیرید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *